Varför använda Reddibo?

Minimerar tiden att hitta information. Minimerar tiden att kommunicera information. Minimerar tiden att delegera information.”

Många av våra kunder har börjat sitt miljö- och arbetsmiljöarbete i pappersform och har funnit att det är betydligt enklare och mer kostnadseffektivt att överföra det till vår digitala lösning än att hantera lösbladssystem. Reddibos systematiserar och minskar risken för att viktig kunskap, information och dokumentation försvinner med utgående personal, vilket säkerställer kontinuiteten i ditt företag.

Det är enkelt att uppdatera och dela information med Reddibo. Eftersom små och medelstora företag ofta är slimmade organisatoriskt med hög arbetsbelastning för ansvariga chefer blir det svårt att avsätta tid för att bygga och upprätthålla ett systematiskt och hållbart miljö- och arbetsmiljöarbete. De viktigaste fördelarna inkluderar:

  • Samlar all information på ett och samma ställe

  • Minskar överbelastning av information.

  • Instrumentpanel för effektivisering av driften av anläggning inklusive upprätthålla compliance

  • Tidsbesparande verktyg.

  • En mycket anpassningsbart system, vilket innebär att Reddibo kan ändras för att matcha dina specifika behov.

Rör dig on-line effektivare.

Reddibo har uppskattats mycket av anställda och ledningsgrupper, eftersom det har visat sig vara lätt att komma igång och ett mycket bra och kostnadseffektivt verktyg för att upprätthålla kontinuitet.